GEEF JE WONING EEN NIEUWE DIMENSIE MET VELUX

Nu de lente en zomermaanden weer voor de deur staan en het zonlicht vaker naar binnen schijnt, biedt VELUX met haar 2in1 en 3in1 dakramen en zonwering je de mogelijkheid om alles uit je woning te halen. Goed daglicht verbetert niet alleen de esthetiek van

Dakramen zijn de perfecte manier om meer daglicht in je woning te brengen en de ruimte helderder en ruimtelijker te maken. Hier zijn enkele tips om optimaal gebruik te maken van dakramen:

• Plaatsing: Het is belangrijk om goed na te denken over de plaatsing van je dakraam. Plaats ze op de strategische plekken waar het daglicht de ruimte optimaal kan verlichten. Denk hierbij aan ruimtes waar veel activiteit plaatsvindt, zoals de woonkamer, keuken of eetkamer.
  • Oriëntatie: Houd rekening met de ligging van je woning. Dakramen aan de zuidkant zullen over het algemeen meer direct zonlicht ontvangen, terwijl ramen aan de noordkant zorgen voor zachter licht.
  • Type dakramen: Kies het juiste type dakraam die bij jouw woning past. Dakramen zijn er in verschillende stijlen en designs. Waar plaats is voor één dakraam, zijn er vaak twee nodig. Verdubbel je daglicht met de nieuwe VELUX 2in1 dakramen en laat meer daglicht, uitzicht en ruimtegevoel je leefruimte transformeren. Een VELUX 2in1 dakraam is ideaal voor kleine tot middelgrote kamers of kan worden gecombineerd met meer dakramen als je een grotere kamer hebt.

Of breng daglicht in elke ruimte met de VELUX 3in1 dakramen en benut het volledige potentieel van de ruimte. Het unieke ontwerp van het VELUX 3in1 dakraam zorgt voor prachtig daglicht in je woning en opent weidse, panoramische uitzichten voor een complete transformatie van je ruimte. Met drie afzonderlijke ramen in één kozijn is het voordeliger dan drie gekoppelde dakramen van dezelfde grootte aan te schaffen. Het VELUX 3in1 dakraam wordt geleverd met twee tuimelvensters en één vast raam of twee uitzet tuimelvensters en één vast raam.
  • Onderhoud van eventuele bomen: Zorg ervoor dat er geen overhangende takken of bladeren zijn die het daglicht blokkeren en de efficiëntie van de dakramen verminderen. Regelmatig snoeien kan helpen om de optimale lichtinval te behouden.
  • Spiegels: Door spiegels te plaatsen kan je het daglicht reflecteren en de illusie van meer ruimte creëren.
  • Minimale raamdecoratie: Vermijd zware raamdecoratie die te veel daglicht blokkeert. Kies voor lichte rolgordijnen of jaloezieën die de privacy behouden terwijl ze nog steeds voldoende daglicht binnenlaten. VELUX heeft een uniek aanbod aan raamdecoratie met kalmerende en zachte kleuren die perfect aansluiten bij de zomer. De kleurenselectie is zorgvuldig samengesteld om meer kleur in huis te geven die tegelijkertijd inspireren en rust geven.
  • Optimale ventilatie: Naast daglicht is goede ventilatie ook belangrijk. Door de juiste combinatie van dakramen en zonwering te gebruiken, kan de luchtstroom in je woning worden verbeterd, waardoor een frisse en gezonde leefomgeving wordt gecreëerd.
  • Professioneel advies: Raadpleeg een VELUX-professional voor advies bij de installatie van dakramen, om ervoor te zorgen dat ze goed worden geplaatst en gemonteerd.

Over de VELUX Groep

Al meer dan 80 jaar creëert de VELUX Groep betere leefomgevingen voor mensen over de hele wereld; optimaal gebruikmakend van daglicht en frisse lucht via het dak. Ons productprogramma omvat dakramen en modulaire lichtkoepels, decoratieve raamdecoratie, zonweringsproducten en rolluiken, evenals installatie- en slimme thuisoplossingen. Deze pro-ducten dragen bij aan een gezond en duurzaam binnenklimaat, zowel voor werk en leren als voor spelen en genieten. We opereren wereldwijd, met verkoop- en productieactiviteiten in meer dan 38 landen en ongeveer 11.000 medewerkers wereldwijd. De VELUX Groep is eigendom van VKR Holding A/S, een besloten vennoot-schap volledig in handen van non-profit, liefdadige stichtingen (THE VELUX FOUNDATIONS) en familie. In 2022 had VKR Holding een totale omzet van EUR 4,29 miljard. De VELUX Groep had een totale omzet van EUR 2,99 miljard en THE VELUX FOUN-DATIONS doneerden EUR 181 miljoen aan het goede doel.

NOOT VOOR DE REDACTIE,
NIET VOOR PUBLICATIE

Lees meer over het merk op velux.nl
Meer informatie, testproducten of highres beelden contact via:
Eve Tomaszewski
eve@mooitheagency.com