Haal meer sfeer in huis met luxueuze vouwgordijnen van VELUX

Natuur- en poedertinten geven woonruimte een warme look

VELUX zorgt voor meer sfeer in huis met de vrolijke wintercollectie vouwgordijnen. De geplooide, decoratieve gordijnen hullen de kamer in natuurlijke kleuren en creëren een knus plekje om je terug te trekken als het buiten koud is. De kleuren zijn uitgekozen door het gerenommeerde Europese trendbureau Trend Union, dat samenwerkt met een aantal van de meest iconische merken ter wereld.

De natuurcollectie is geïnspireerd op comfortabel en stijlvol wonen. Ieder vouwgordijn ademt een eigen sfeer. De decoratieve designs en zachte stoffen zorgen tijdens de winterse dagen ook nog eens voor een magisch effect. Dankzij het zachte materiaal en de extra volume van de vouwgordijnen kun je ze zo plooien dat ze bij je persoonlijke smaak en interieur passen. De gedrapeerde lagen passen perfect bij comfortabele banken, knusse kussens en dekentjes.

Een stukje natuur
In de winter is binnen het nieuwe buiten. Natuurlijke elementen als hout, steen en keramiek zijn dan vaak terug te vinden in het interieur. Voor Gert van de Keuken, creative director bij Trend Union vormden deze natuurproducten een inspiratie voor het kleurenpalet van de vouwgordijnen. “Onze belangrijkste inspiratie voor de VELUX collectie vouwgordijnen vloeit voort uit het gevoel van rust, comfort en geborgenheid thuis. Dit is terug te zien in de zachte kleuren en texturen,” aldus van de Keuken.

Het kleurenthema varieert van neutraal beige tot natuurlijk bruin en zwart. Houd je van figuren en zwiepende vormen kies dan voor een patroon. Wil je zo snel mogelijk het daglicht vangen, dan is een lichtdoorlatende variant de beste keus. Geef je de voorkeur aan een winterse nacht dan zijn de vouwgordijnen met een verduisterende stof iets voor jou.

Waanzinnige raamdecoratie met één klik
Doe-het-zelvers kunnen zich met de natuurcollectie vouwgordijnen van VELUX heerlijk uitleven. Het ontwerp is speciaal gemaakt voor liefhebbers van woondecoratie die het leuk vinden om de handen uit de mouwen te steken. Met de luxueuze vouwgordijnen van VELUX is dat met één klik geregeld.

Elke stof uit de VELUX collectie vouwgordijnen is los verkrijgbaar en kan in een handomdraai worden gemonteerd, dankzij het eenvoudige inhaaksysteem. Daardoor kun je van design wisselen en de uitstraling van de kamer veranderen als je zin hebt om een nieuw nestje te bouwen: van winterachtige aarde- en houttinten tot een lichte en neutrale lentelook. VELUX vouwgordijnen zijn elk seizoen de perfecte aanvulling op je interieur.

Direct een warme winter in huis
Ben je geïnspireerd geraakt en wil je winterse sferen deze week nog in huis halen? De VELUX vouwgordijnen zijn verkrijgbaar via de VELUX dealers of via de VELUX webshop.

De VELUX vouwgordijnen zijn beschikbaar vanaf 114,- euro incl. BTW. De kosten zijn daarbij afhankelijk van de kleur en afmeting van het dakraam. Losse stoffen zijn verkrijgbaar vanaf 57,- euro incl BTW.

Al meer dan 75 jaar creëert de VELUX Groep wereldwijd een betere leefomgeving voor mensen door te zorgen voor optimaal daglicht en frisse lucht door het dak. Ons productprogramma biedt daglichtoplossingen voor hellende en platte daken, zoals dakramen, lichtkoepels en modulaire lichtstraten. Daarnaast bestaat ons assortiment uit vele typen raamdecoratie, zonwering, rolluiken, installatieoplossingen en intelligente bedieningssystemen. Al deze producten helpen bij het creëren van een gezond en duurzaam binnenklimaat om in te werken, wonen of leren. Hieraan werken we wereldwijd met ongeveer 9.500 medewerkers in verkoop- en productiemaatschappijen in meer dan veertig landen. VELUX Nederland B.V. is een volledig autonome dochteronderneming van de VELUX Groep, die onderdeel is van de VKR Holding A/S, een naamloze vennootschap volledig in handen van non-profit stichtingen (de VELUX FOUNDATIONS) en familie. In 2016 had de VKR Holding een totale omzet van 2,4 miljard euro en de VELUX FOUNDATIONS keerden voor 155 miljoen euro aan liefdadigheidsdonaties uit. Kijk voor meer informatie op: www.velux.nl.