14
april
2011
|
00:00
Europe/Amsterdam

Marjet Rutten vaste columniste VELUX Highlights



De Meern, 14 april 2011. Marjet Rutten zal in 2011 de vaste columnist worden van het VELUX relatiemagazine Highlights. In de eerste editie van 2011 die deze week verschijnt, zal zij voor het eerst haar visie en ideeën over kansen in de markt met ons delen. Marjet Rutten is sinds 1996 werkzaam in de bouw-, installatie- en vastgoedbranche en onder meer oprichter van BouwKennis en BauInfoConsult en Bestuurslid van Genootschap Strategie en Visie in de Bouw en de Marketing Bouw & Vastgoed Groep. Marjet Rutten is uitstekend op de hoogte van de trends en ontwikkelingen in de sector. Die kennis zet zij in als marketeer, innovator, trendwatcher, workshopbegeleider, spreker, adviseur en nu dus ook als columnist in Highlights. In 2010 heeft zij het boek ‘Van Yab Yum naar Dim Sum, uitdagende visies voor de bouw-, installatie- en vastgoedsector in 2025’ uitgegeven. Haar kracht ligt in het vinden van kansen in de markt en het ontwikkelen en uitrollen van ideeën en concepten om deze kansen te benutten. Met haar commerciële inzicht en door te stimuleren en te enthousiasmeren, helpt ze organisaties verder. En dat doet zij op geheel eigen wijze. “Marjet houdt ervan om uit te dagen en te prikkelen, maar wel op een positieve manier. Politiek gewenste vragen en antwoorden zijn niet aan de orde. Zij is een doener, iemand die flink aan- en doorpakt. Wat dat betreft is zij een echte ondernemer, die de branche door en door kent. Wij zijn dan ook zeer verheugd dat ze haar kennis nu ook via Highlights met onze relaties deelt,” aldus Michel Kalis, Commercieel Directeur van VELUX Nederland B.V. Highlights Design, maatschappelijk verantwoord ondernemen, kwaliteit, innovatie en projecten waar duurzaamheid de boventoon voert. Allemaal onderwerpen die regelmatig te vinden zijn in Highlights. Dit relatiemagazine van VELUX Nederland is een mix van betrouwbare, actuele informatie en inspiratie. Dit alles verpakt in verschillende journalistieke genres en sterk beeldmateriaal dat op verschillende manieren de boodschap ondersteunt. Highlights wordt uitgegeven door VELUX Nederland B.V., verschijnt 4 keer per jaar en wordt in een oplage van ruim 21.000 exemplaren verspreid onder alle relaties van VELUX Nederland, zoals woningbouwverenigingen, projectontwikkelaars, overheden, scholen, architecten, VELUX dealers, bouwmaterialenhandelaren, verwerkers etc. Over de VELUX Groep De VELUX Groep zorgt al 70 jaar voor een aangenamere leefomgeving onder het dak door deze te voorzien van daglicht en frisse lucht. Naast een ruim aanbod van dakramen en daglichtsystemen voor hellende daken biedt het VELUX productprogramma oplossingen voor platte daken. Het assortiment van de Groep bestaat bovendien uit vele typen raamdecoratie, buitenzonweringen, rolluiken, op afstand bedienbare intelligente producten, producten aangestuurd door zonne-energie en zonnecollectoren. VELUX Technology levert tevens originele VELUX onderdelen aan onze partners werkzaam op het gebied van raamdecoratie voor dakramen. De VELUX Groep investeert uitgebreid in producten die bij een bijdrage kunnen leveren aan het terugdringen van het energieverbruik in gebouwen. In zes modelwoningen in het Model Home 2020 project wordt concreet getoond hoe gebouwen energieneutraal en energieproducerend kunnen worden gebouwd met gebruik van daglicht en behoud van een comfortabel binnenklimaat. De opgebouwde kennis uit het project wordt vertaald naar visualisatietools. De VELUX Groep bezit productievestigingen in elf landen, verkoopmaatschappijen in bijna veertig landen en is één van de sterkste merken in de wereldwijde sector bouwmaterialen. VELUX Nederland B.V. is een volledig autonome dochteronderneming van de VELUX Groep, die bijna 10.000 werknemers heeft en onderdeel is van de VKR Holding A/S. Kijk voor meer informatie op www.velux.nl.

d