26
maart
2012
|
00:00
Europe/Amsterdam

Martin Liebregts nieuwe vaste columnist Highlights

In de eerste editie van 2012 die deze week verschijnt, zal hij voor het eerst zijn visie en ideeën over kansen in de renovatiemarkt met ons delen.

Martin Liebregts verzorgt in 2012 de vaste column van het VELUX relatiemagazine Highlights. Hij neemt hiermee het stokje over van Marjet Rutten die in 2011 de column voor haar rekening nam. In de eerste editie van 2012 die deze week verschijnt, zal hij voor het eerst zijn visie en ideeën over kansen in de renovatiemarkt met ons delen. Liebregts is directeur van de BouwhulpGroep en is de afgelopen dertig jaar in verschillende functies betrokken geweest bij renovatie en onderhoud van de gebouwvoorraad.Martin Liebregts is al jaren als adviseur, onderzoeker, docent, publicist en in het bijzonder als architect betrokken bij renovatie en onderhoud van de gebouwvoorraad. Tientallen renovatieprojecten heeft hij gerealiseerd. Alle projecten hebben gemeen dat gezocht is naar het evenwicht tussen de waarde van het bestaande, de nieuwe functionaliteit en de samenhangende beeldkwaliteit. Martin Liebregts is naast directeur/architect van het bureau BouwhulpGroep ook initiatiefnemer van Kennisbank Bestaande Woningbouw en hoofdredacteur van het Kennisplatform RENDA. In zijn eerste column in Highlights gaat hij in op het verschil tussen innovatie en uitvinding. Want hoe staat het eigenlijk met de innovaties in de renovatiemarkt?
 
Highlights
Design, maatschappelijk verantwoord ondernemen, kwaliteit, innovatie en projecten waar duurzaamheid de boventoon voert. Allemaal onderwerpen die regelmatig te vinden zijn in Highlights. Nieuw dit jaar is de rubriek Conceptueel. Architecten met creatieve ideeën voor gebouwen, waarin binnenklimaat en daglichttoetreding een grote rol spelen, bieden wij vanaf deze editie een podium om hun concept aan de buitenwereld te tonen.
Het relatiemagazine van VELUX Nederland is een mix van betrouwbare, actuele informatie en inspiratie verpakt in verschillende journalistieke genres. Highlights verschijnt 4 keer per jaar en wordt in een oplage van ruim 21.000 exemplaren verspreid onder alle relaties van VELUX Nederland, zoals woningbouwverenigingen, projectontwikkelaars, overheden, scholen, architecten, VELUX dealers, bouwmaterialenhandelaren, verwerkers etc.
 
 


d