26
mei
2009
|
00:00
Europe/Amsterdam

Persbericht - Relatiemagazine VELUX gerestyled

Nieuwe Highlights moet vooral inspireren

De Meern – 27 april 2009 – Projecten waarin duurzaamheid de boventoon voert staan centraal in het nieuwe nummer van Highlights. Dit relatiemagazine van VELUX heeft de afgelopen periode een metamorfose ondergaan. Inspiratie vormt de rode draad in het gerestylede blad. Michel Kalis, Commercieel directeur van VELUX: “We willen onze relaties verrassen, informeren, maar vooral inspireren. En ik denk, als ik kijk naar deze uitgave, dat dit absoluut gaat lukken.” Design, maatschappelijk verantwoord ondernemen, kwaliteit, innovatie. Allemaal onderwerpen die regelmatig te vinden zullen zijn in Highlights. Kalis: “Het magazine moet onze brede doelgroep aanspreken. Of het nu gaat om architecten of bedrijven die de VELUX producten verkopen of verwerken: Highlights moet iedereen wat te bieden hebben. Zodra het blad van de mat wordt opgepikt moet de lezer weten dat hij verrast gaat worden. Dat geldt ook voor consumenten. Het belang van daglicht gaat verder dan het plaatsen van een dakvenster. Verhalen en belevenissen van professionals, maar ook voorbeelden uit de praktijk kunnen zorgen dat mensen er anders tegen aan gaan kijken en VELUX in een breder, maar ook meer specialistisch perspectief zullen zien.” Sterk beeldmateriaal De vernieuwde Highlights is een mix van betrouwbare, actuele informatie en inspiratie. Dit alles is verpakt in verschillende journalistieke genres en sterk beeldmateriaal dat op verschillende manieren de boodschap ondersteunt. Kalis: “We hopen, en gaan er ook een beetje vanuit, dat onze relaties het blad zullen waarderen.” Highlights verschijnt 4 keer per jaar in een oplage van 22.000 exemplaren. In het eerste nummer wordt aandacht geschonken aan het eerste Earthship in Nederland, Active Housing, PEFC (keurmerk voor hout uit duurzaam beheerd bos) en het internationale VELUX Daglichtsymposium dat op 13 en 14 mei plaatsvindt in Rotterdam. Over VELUX VELUX zorgt voor een aangenamere leefomgeving onder het dak door deze te voorzien van daglicht en frisse lucht. Naast een ruim aanbod van dakvensters en daglichtsystemen voor hellende daken biedt VELUX oplossingen voor platte daken. Het assortiment van VELUX bestaat bovendien uit vele typen raamdecoratie, buitenzonweringen, rolluiken, intelligente op afstand bedienbare producten en producten aangestuurd door zonne-energie. VELUX ziet het als een belangrijke taak om oplossingen te bieden voor de wereldwijde roep om het energieverbruik terug te dringen. Daarom investeert VELUX uitgebreid in producten die hieraan kunnen bijdragen. Voorbeelden hiervan zijn het Energiebalans dakvenster, drielaagse beglazing en de ontwikkeling van visualisatie- en berekeningsprogramma’s. In zes modelwoningen in het Model Home 2020 project laat VELUX concreet zien hoe gebouwen energieneutraal en energieproducerend kunnen worden gebouwd. VELUX bezit productievestigingen in tien landen, verkoopmaatschappijen in bijna veertig landen en is één van de sterkste merken in de wereldwijde sector bouwmaterialen. Producten van VELUX zijn in vrijwel de gehele wereld verkrijgbaar. Kijk voor meer informatie op www.velux.nl.

d
Persberichten overzichtGa terug naar het overzicht