Samenwerking MOOI the agency en VELUX®

transformeren van ruimtes met daglicht & frisse lucht

MOOI the agency kondigt de samenwerking met VELUX® aan, met als doel om VELUX® te introduceren in de wereld van design en lifestyle met het transformeren van ruimtes.

Het motto "Transforming Spaces" van VELUX® richt zich op het transformeren van ruimtes tot favoriete plekken door daglicht en frisse lucht in woningen te brengen en weerspiegelt perfect hun visie op het creëren van inspirerende en functionele omgevingen.

ID10133522_XXL

80 jaar ervaring

Met bijna 80 jaar ervaring als marktleider in de productie van dakramen, nodigt VELUX® ons uit om onze ogen, woningen en daken te openen voor de talloze mogelijkheden van daglicht en frisse lucht, en zo de ruimtes waarin we leven, werken en spelen te herontdekken.

De komende tijd richt de samenwerking tussen MOOI the agency en VELUX® zich op initiatieven binnen lifestyle en design die hierop aansluiten en bieden we de mogelijkheid om de producten van VELUX® te ontdekken. Van de veelzijdige VELUX® 2in1 en 3in1 dakramen tot balkonvensters en elektrische daklichten die zorgen voor een gezond binnenklimaat. Door daglicht en frisse lucht naar binnen te laten stromen transformeert VELUX® de sfeer en creëert een gevoel van welzijn in het hart van elke woning.

Daarnaast bestaat het assortiment uit perfect aansluitende raamdecoratie, buitenzonweringen en rolluiken die voldoen aan de unieke kenmerken van elke woning. VELUX® biedt oplossingen die niet alleen de functionaliteit verhogen, maar ook de esthetische aantrekkingskracht van elke ruimte versterken.

Over de VELUX Groep

Al meer dan 80 jaar creëert de VELUX Groep betere leefomgevingen voor mensen over de hele wereld; optimaal gebruikmakend van daglicht en frisse lucht via het dak. Ons product-programma omvat dakramen en modulaire lichtkoepels, decoratieve raamdecoratie, zonweringsproducten en rolluiken, evenals installatie- en slimme thuisoplossingen. Deze pro-ducten dragen bij aan een gezond en duurzaam binnenklimaat, zowel voor werk en leren als voor spelen en genieten. We opereren wereldwijd, met verkoop- en productieactiviteiten in meer dan 38 landen en ongeveer 11.000 medewerkers wereldwijd. De VELUX Groep is eigendom van VKR Holding A/S, een besloten vennoot-schap volledig in handen van non-profit, liefdadige stichtingen (THE VELUX FOUNDATIONS) en familie. In 2022 had VKR Holding een totale omzet van EUR 4,29 miljard. De VELUX Groep had een totale omzet van EUR 2,99 miljard en THE VELUX FOUN-DATIONS doneerden EUR 181 miljoen aan het goede doel.