VELUX introduceert nieuwe Disney collectie verduisterende rolgordijnen

De nieuwe Disney & VELUX Goodnight collection zorgt voor magie in de kinderkamer. De vrolijke, kleurrijke collectie verduisterende rolgordijnen met negen nieuwe ontwerpen combineert eigentijdse kleuren elegant met populaire Disney-verhalen en –personages. De derde collectie verduisterende rolgordijnen waarbij Disney en de VELUX Groep de handen ineen hebben geslagen is vanaf 1 maart 2018 beschikbaar.

Elegante ontwerpen en eigentijdse kleuren
Of het nu Anna, Elsa of Olaf is uit de Disneyfilm Frozen, Bliksem McQueen uit de Disney/Pixar-hit Cars of Winnie de Poeh en zijn vriendjes: kinderen vallen tevreden in slaap als ze hun favoriete Disney-personage welterusten kunnen wensen. De collectie bestaat uit negen vrolijke ontwerpen passend bij elke kinderkamer. Er is voor ieder wat wils: zachte of felle kleuren, actie of spannende verhalen. “De kaskrakers Cars van Disney/Pixar en Frozen van Disney, die wereldwijd immens populair zijn, zijn de blikvangers uit de collectie van 2018. We zijn erg benieuwd naar de reacties van kinderen en hun ouders op deze diverse en magische ontwerpen voor het dakraam”, vertelt Jolanda de Gooijer, Product Group Manager bij VELUX Nederland.

Duisternis voor een goede nachtrust
Deze verduisterende rolgordijnen zijn perfect voor ouders die willen dat hun kind optimale slaapomstandigheden heeft. De rolgordijnen zorgen op elk gewenst moment voor een verduisterde kamer. “We hopen dat de nieuwe collectie niet alleen gewaardeerd wordt om de ontwerpen, maar ook omdat de rolgordijnen bijdragen aan optimale slaapomstandigheden in kinderkamers”, aldus de Gooijer.

Onderzoeken naar het belang van slaap tonen aan dat 'gezonde duisternis' een voorwaarde is voor een goede nachtrust, aangezien ons lichaam 's nachts gevoeliger is voor licht. Ons lichaam volgt een cyclus van 24 uur en kleine hoeveelheden licht kunnen onze slaap 's nachts verstoren. Voldoende uren ongestoord slapen is essentieel voor iedereen, maar zeker voor kinderen. Ze hebben een goede nachtrust nodig om te groeien en overdag energie te hebben, of ze nu thuis zijn, op de opvang of op school.

Hoogwaardige materialen
Alle VELUX verduisterende rolgordijnen zijn gemaakt van vuilafstotend OEKO-TEX® materiaal en bieden volledige verduistering en lichtregulering. De nieuwe Disney & VELUX Goodnight Collection biedt kwaliteit en functionaliteit, zodat kinderen en ouders slaapkamers kunnen omtoveren tot een speelse omgeving waarin de beleving van de Disneywereld hand in hand gaat met optimale slaapomstandigheden.

Kijk voor meer informatie op: https://www.velux.nl/disney

Al meer dan 75 jaar creëert de VELUX Groep wereldwijd een betere leefomgeving voor mensen door te zorgen voor optimaal daglicht en frisse lucht door het dak. Ons productprogramma biedt daglichtoplossingen voor hellende en platte daken, zoals dakramen, lichtkoepels en modulaire lichtstraten. Daarnaast bestaat ons assortiment uit vele typen raamdecoratie, zonwering, rolluiken, installatieoplossingen en intelligente bedieningssystemen. Al deze producten helpen bij het creëren van een gezond en duurzaam binnenklimaat om in te werken, wonen of leren. Hieraan werken we wereldwijd met ongeveer 9.500 medewerkers in verkoop- en productiemaatschappijen in meer dan veertig landen. VELUX Nederland B.V. is een volledig autonome dochteronderneming van de VELUX Groep, die onderdeel is van de VKR Holding A/S, een naamloze vennootschap volledig in handen van non-profit stichtingen (de VELUX FOUNDATIONS) en familie. In 2016 had de VKR Holding een totale omzet van 2,4 miljard euro en de VELUX FOUNDATIONS keerden voor 155 miljoen euro aan liefdadigheidsdonaties uit. Kijk voor meer informatie op: www.velux.nl.