VELUX lanceert elektrisch bedienbare VELUX INTEGRA uitzettuimelvenster

Panoramisch uitzicht en handige bediening in één

Het innovatieve VELUX INTEGRA® uitzettuimelvenster biedt huiseigenaren, dankzij het elektrische bedieningssysteem, een onbelemmerd uitzicht en ultiem gebruiksgemak.

Het elektrisch bedienbare VELUX INTEGRA uitzettuimelvenster is ontworpen voor gebruiksgemak. Met één druk op de knop van de wandbediening wordt het dakraam aan de onderzijde geopend en ontstaat er direct een balkonachtig gevoel met volop daglicht en frisse lucht. Het dakraam kan ook handmatig worden geopend en 180 graden worden getuimeld om de buitenruit eenvoudig te reinigen. Het VELUX INTEGRA uitzettuimelvenster is standaard uitgerust met een regensensor die ervoor zorgt dat het dakraam automatisch sluit als het gaat regenen.

Nieuw rolluik voor gezond binnenklimaat

Om in ieder seizoen te zorgen voor een optimaal binnenklimaat is speciaal voor het VELUX INTEGRA uitzettuimelvenster ook een nieuw rolluik ontworpen. Dit rolluik kan volledig naar beneden worden gerold, zelfs wanneer het dakraam helemaal openstaat. Het voorkomt schittering en biedt verkoelende schaduw, terwijl frisse lucht gewoon naar binnen kan.

Het dakraam kan gekoppeld worden aan VELUX ACTIVE with NETATMO. Dit smart home automation systeem met sensoren zorgt altijd voor een optimaal binnenklimaat door automatische ventilatie en zonwering. Daarnaast is bediening mogelijk via de VELUX ACTIVE app, die verbinding kan maken met Apple HomeKit, Google Assistent producten en spraakassistent Siri.

Het elektrisch bedienbare VELUX INTEGRA uitzettuimelvenster is verkrijgbaar in acht formaten en eenvoudig te monteren. De wandbediening is automatisch gekoppeld aan het dakraam, waardoor deze bij montage niet geconfigureerd hoeft te worden. Alle standaard VELUX buitenzonweringen en raamdecoratie kunnen eenvoudig op het dakraam worden gemonteerd.

Ontdek meer over het elektrische VELUX INTEGRA uitzettuimelvenster op: www.velux.nl/gpu-integra

download
VELUX INTEGRA uitzettuimelvenster features
download
VELUX INTEGRA uitzettuimelvenster toepassing

Al 78 jaar creëert de VELUX Groep wereldwijd een betere leefomgeving voor mensen door te zorgen voor optimaal daglicht en frisse lucht door het dak. Ons productprogramma biedt daglichtoplossingen voor hellende en platte daken, zoals dakramen, lichtkoepels en modulaire lichtstraten. Daarnaast bestaat ons assortiment uit vele typen raamdecoratie, zonwering, rolluiken, installatieoplossingen en intelligente bedieningssystemen. Al deze producten helpen bij het creëren van een gezond en duurzaam binnenklimaat om in te werken, wonen, leren of recreëren. Hieraan werken we wereldwijd met ongeveer 11.000 medewerkers in verkoop- en productiemaatschappijen in meer dan 40 landen. VELUX Nederland B.V. is een volledig autonome dochteronderneming van de VELUX Groep, die onderdeel is van de VKR Holding A/S, een naamloze vennootschap volledig in handen van non-profit stichtingen (de VELUX FOUNDATIONS) en familie. In 2018 had de VKR Holding een totale omzet van 2,6 miljard euro en de VELUX FOUNDATIONS keerden voor 118 miljoen euro aan liefdadigheidsdonaties uit. Kijk voor meer informatie op: www.velux.nl.