VELUX met stip nummer 1 fabrikant bij aannemers

Klantvriendelijk, innovatief en betrouwbaar

De Meern, 15 januari 2010. Aannemers zijn van alle fabrikanten verreweg het meest tevreden met VELUX. Dat blijkt uit onderzoek onder 495 aannemers B&U, uitgevoerd door USP Marketing Consultancy in opdracht van BouwKennis. Andere merken volgen op meer dan een halve punt afstand. "Wij zijn zeer verheugd dat wij door aannemers worden gezien als de meest professionele, betrouwbare, klantvriendelijke, meedenkende en innovatieve organisatie," zegt Michel Kalis, Commercieel Directeur van VELUX Nederland. In het onderzoek voor de BouwKennis Marketing Score Card Klanttevredenheid B&U, dat voor het vijfde achtereenvolgende jaar is gehouden, werd aannemers gevraagd hoe zij fabrikanten beoordelen op onder andere klantvriendelijkheid, het advies van de vertegenwoordiger, het nakomen van afspraken, het meedenken met de klant, serviceafhandeling en levertijden. "Klanttevredenheid wordt door ons gezien als één van de belangrijkste waarden binnen ons bedrijf. Daarom hebben wij de afgelopen jaren veel nadruk gelegd op een vriendelijke, snelle en accurate afhandeling van vragen van klanten. Dat maakt het voor ons extra waardevol dat aannemers dit herkennen en zij over ons het meest tevreden zijn van alle fabrikanten," aldus Michel Kalis. Innovatief Tevens is door USP gemeten hoe aannemers denken over fabrikanten op het gebied van professionaliteit, betrouwbaarheid, prijs en kwaliteit, duidelijkheid van documentatie en innovatieve activiteiten. “Wij proberen met de klant mee te denken en besteden daarom veel aandacht aan het aanpassen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten en bouwmethodieken. Vooral op het gebied van energiebesparing en het terugdringen van de C02 uitstoot door gebouwen, proberen wij met duurzame toepassingen een bijdrage te leveren. En daarnaast proberen we met ons Proflink zoeksysteem een schakel te bieden tussen de eindgebruikers en verwerkers van onze producten,” aldus Kalis.

terug naar persberichten overzichtKlik hier