VELUX Nederland breidt spaarprogramma voor montagebedrijven uit

VELUX Rewards nu op alle VELUX producten inclusief dakramen, raamdecoratie en isolatieproducten.

De VELUX Rewards, het spaarprogramma van VELUX Nederland, waarmee aannemers en montagebedrijven het hele jaar door Rewards kunnen verdienen op VELUX producten, is aangepast en uitgebreid. Zo kunnen de VELUX Rewards vanaf nu door alle aannemers werkzaam op de particuliere markt worden gespaard, zijn de Reward bedragen verhoogd, kunnen Rewards gespaard worden op meer producten en kunnen de gespaarde Rewards besteed worden bij meer partners.

De VELUX Rewards is speciaal ontwikkeld voor aannemers die actief zijn op de particuliere markt. “Met de Rewards willen we montagebedrijven belonen voor de mooie projecten die ze in het land uitvoeren met onze producten,” vertelt Pier Bosscher, channel manager van VELUX Nederland. “Door hun inkoopfactuur van VELUX producten bij de bouwmaterialenhandel in te sturen via www.velux.nl/rewards kunnen ze Rewards verdienen. Deze Rewards kunnen ze inwisselen bij onze partners Weekendjeweg.nl, de Bijenkorf, Bol.com, MediaMarkt en Ticketmaster. Zo kunnen aannemers met de Rewards producten kopen of activiteiten bekostigen waar ze in hun vrije tijd of voor hun werk gebruik van kunnen maken.”

Eenvoudiger met meer voordeel
Het Rewardsprogramma bestond al voor VELUX Clubleden, maar vanaf nu kunnen alle aannemers die actief zijn op de particuliere markt zich voor het spaarprogramma aanmelden. Ook zij krijgen nu het hele jaar door Rewards op alle VELUX producten*. Daarnaast zijn de te verdienen punten verhoogd tot wel € 200,- per product, waardoor de montagebedrijven sneller een groot bedrag bij elkaar kunnen sparen. “Het systeem is eenvoudig in gebruik. Na registratie kan een inkoopfactuur via smartphone of computer worden ge-uploadt. De VELUX Rewards die je ontvangt zijn daarna gelijk uit te geven bij één van de partners, maar ook op te sparen voor een langere vakantie of duurder product.”

Kijk voor meer informatie over het VELUX spaarprogramma op: www.velux.nl/rewards

* Met uitzondering van blank afgelakte dakramen, losse gootstukken en losse onderdelen/toebehoren.

Al meer dan 75 jaar creëert de VELUX Groep wereldwijd een betere leefomgeving voor mensen door te zorgen voor optimaal daglicht en frisse lucht door het dak. Ons productprogramma biedt daglichtoplossingen voor hellende en platte daken, zoals dakramen, lichtkoepels en modulaire lichtstraten. Daarnaast bestaat ons assortiment uit vele typen raamdecoratie, zonwering, rolluiken, installatieoplossingen en intelligente bedieningssystemen. Al deze producten helpen bij het creëren van een gezond en duurzaam binnenklimaat om in te werken, wonen of leren. Hieraan werken we wereldwijd met ongeveer 9.500 medewerkers in verkoop- en productiemaatschappijen in meer dan veertig landen. VELUX Nederland B.V. is een volledig autonome dochteronderneming van de VELUX Groep, die onderdeel is van de VKR Holding A/S, een naamloze vennootschap volledig in handen van non-profit stichtingen (de VELUX FOUNDATIONS) en familie. In 2016 had de VKR Holding een totale omzet van 2,4 miljard euro en de VELUX FOUNDATIONS keerden voor 155 miljoen euro aan liefdadigheidsdonaties uit. Kijk voor meer informatie op: www.velux.nl.