VELUX Nederland genomineerd voor Nationale TV Succes Award

Kijk op zondag 29 januari naar de Succesfactor om 12:50 uur naar RTL 7.

?VELUX Nederland is als enige bedrijf in de Bouwbranche genomineerd voor de Nationale TV Succes Award 2012. Deze prijs is de nationale tv prijs voor succesvolle ondernemingen. Op basis van objectieve criteria wordt bepaald welk bedrijf deze fel begeerde titel een jaar lang mag dragen. Alle bedrijven die door het succesfactor team genomineerd zijn, worden aan de kijker voorgesteld, waarna de kijker mag beslissen wie de Award wint. De uitzending van de Succesfactor waarin VELUX Nederland wordt voorgesteld wordt uitgezonden op zondag 29 januari 2012 om 12:50 uur op RTL 7.
In het programma de Succesfactor worden de meest succesvolle topbedrijven van een bepaalde branche aan de Nederlandse kijker getoond. In samenwerking met de kamer van koophandel zijn meer dan 500 branches geselecteerd. Per branche is een shortlist gemaakt van de 10 succesvolste bedrijven. Eén van deze 10 bedrijven wordt door de nominatiecommissie op basis van succescriteria officieel genomineerd. Deze succescriteria zijn: de expertise van het bedrijf, leider in de branche (in ieder geval behorende tot de top 10), continuïteit (toekomstgerichtheid en strategische horizon). Ook wordt er gekeken of het bedrijf onderscheidend is en toegevoegde waarde heeft op het gebied van succes.

Innovatief en onderscheidend
VELUX Nederland is namens de Bouwbranche genomineerd voor de Succes Award. In de uitzending op 29 januari vertelt Michel Sombroek, Algemeen Directeur van VELUX Nederland onder andere hoe VELUX is ontstaan, hoe het bedrijf zich onderscheid, wat de succesfactoren zijn en hoe VELUX als bedrijf door te innoveren succesvol blijft.

Na afloop van alle uitzendingen kunnen de kijkers bepalen wie de winnaar wordt. In de laatste aflevering wordt de winnaar van de Succes Award gepresenteerd en ontvangt een hoofdprijs van 20.000 euro. Meer informatie op: www.succesfactor.tv.

?--------------------------------------------------------------------------------

Over de VELUX Groep
De VELUX Groep zorgt al 70 jaar voor een aangenamere leefomgeving onder het dak door deze te voorzien van daglicht en frisse lucht. Het VELUX productprogramma biedt daglichtoplossingen voor hellende en platte daken, zoals dakramen, daglichtsystemen, lichtkoepels en lichtstraten. Daarnaast bestaat het assortiment uit vele typen raamdecoratie, buitenzonweringen, rolluiken, op afstand bedienbare producten aangestuurd door zonne-energie en zonnecollectoren.

De VELUX Groep investeert uitgebreid in producten en projecten die een bijdrage kunnen leveren aan het terugdringen van het energieverbruik in gebouwen. Met zes modelwoningen in het Model Home 2020 project wordt aangetoond hoe gebouwen energieneutraal kunnen zijn met behoud van voldoende daglicht en een comfortabel binnenklimaat. Visionaire architectuur, maximale energie-efficiëntie en minimale CO2-uitstoot worden gecombineerd met maximale leefbaarheid én comfort voor gebruikers. De VELUX Groep heeft productievestigingen in elf landen, verkoopmaatschappijen in bijna veertig landen en is één van de sterkste merken in de wereldwijde sector bouwmaterialen. VELUX Nederland B.V. is een volledig autonome dochteronderneming van de VELUX Groep, die bijna 10.000 werknemers heeft en onderdeel is van de VKR Holding A/S, een naamloze vennootschap volledig in handen van stichtingen en familie. Kijk voor meer informatie op www.velux.nl.