VELUX Nederland uitgeroepen tot Digitale Koploper 2018

Tijdens de Stiho leveranciersdag is VELUX Nederland uitgeroepen tot Digitale Koploper van 2018. VELUX mocht de eerste prijs ophalen samen met Skantrae, die naast Makita en VELUX ook genomineerd was. De drie genomineerden mochten zichzelf tijdens de leveranciersdag presenteren, waarna de aanwezigen gezamenlijk de winnaar kozen.​ Jarl Langerak, directeur marketing & communicatie bij VELUX Nederland ontving de prijs uit de handen van Andries Johannesma, manager inkoop & assortiment, van St​iho.

Duurzame innovatie
"We zijn zeer verheugd dat onze inspanningen worden beloond met deze eretitel," aldus Jarl Langerak. "We investeren veel in het optimaliseren van onze processen en dan met name digitalisering. Hiermee proberen wij niet alleen duurzamer te zijn, maar ook waarde toe te voegen voor onze klanten. Klantgerichtheid moet een doel op zich zijn. Met ons Dealer Extranet proberen wij al jaren onze klanten centraal te zetten. 24 uur per dag 7 dagen in de week online offertes maken of checken wanneer je bestelling komt. Voor de eindconsument hebben we dit jaar onze MyDaylight App geïntroduceerd, waarmee zij zelf kunnen kijken welke combinatie van dakramen het beste is. Met een paar drukken op de knop kun je van je droom werkelijkheid maken en dat biedt legio mogelijkheden voor onze sector. Deze prijs is een beloning voor het hele team van VELUX Nederland dat zich dagelijks inzet voor de optimalisatie van onze producten en diensten," aldus Langerak.

Bekijk de VELUX ontwerptools en visualisatieprogramma's op: https://www.velux.nl/professionals/downloads_tools/ontwerpen

Bekijk de mogelijkheden van VELUX Dealer Extranet op: https://www.velux.nl/professionals/downloads_tools/bestellen/dealer-extranet

Al ruim 77 jaar creëert de VELUX Groep wereldwijd een betere leefomgeving voor mensen door te zorgen voor optimaal daglicht en frisse lucht door het dak. Ons productprogramma biedt daglichtoplossingen voor hellende en platte daken, zoals dakramen, lichtkoepels en modulaire lichtstraten. Daarnaast bestaat ons assortiment uit vele typen raamdecoratie, zonwering, rolluiken, installatieoplossingen en intelligente bedieningssystemen. Al deze producten helpen bij het creëren van een gezond en duurzaam binnenklimaat om in te werken, wonen, leren of recreëren. Hieraan werken we wereldwijd met ongeveer 10.200 medewerkers in verkoop- en productiemaatschappijen in meer dan veertig landen. VELUX Nederland B.V. is een volledig autonome dochteronderneming van de VELUX Groep, die onderdeel is van de VKR Holding A/S, een naamloze vennootschap volledig in handen van non-profit stichtingen (de VELUX FOUNDATIONS) en familie. In 2017 had de VKR Holding een totale omzet van 2,5 miljard euro en de VELUX FOUNDATIONS keerden voor 168 miljoen euro aan liefdadigheidsdonaties uit. Kijk voor meer informatie op: www.velux.nl.