VELUX partner in de laatste fase van de EHF Champions League

Europese handbalfederatie start samenwerking met de VELUX Groep

De Meern, 22 april 2010. De Europese handbalfederatie (EHF) gaat voor de laatste cruciale fase van het mannentoernooi van seizoen 2009/2010 samenwerken met de VELUX Groep, één van de sterkste merken in de wereldwijde bouwmaterialen sector. De kenmerkende merknaam VELUX zal te zien zijn bij de kwart en halve finales en het hoogtepunt van het seizoen de nieuwe Final Four, een serie van vier wedstrijden die plaatsvinden op 29 en 30 mei in Keulen (Duitsland). De VELUX Group en de EHF zullen verschillende initiatieven ontplooien om het merk VELUX te communiceren in sportarena’s door heel Europa en aan een wereldwijd televisiepubliek. “Dit is een enorm positieve stap voorwaarts in de ontwikkeling van de EHF Champions League. VELUX is wereldwijd een sterk merk, dat synoniem staat aan kwaliteit en innovatie en onze samenwerking onderstreept de positieve ontwikkeling van de EHF Champions League”, aldus Peter Vargo, Directeur van EHF Marketing GmbH. Michel Kalis, Commercieel Directeur van VELUX Nederland B.V.: “Wij zijn verheugd met de samenwerking met de EHF Champions League. Dit is een goede mogelijkheid om de relatie met onze dealers, verwerkers en andere belangrijke contacten te versterken. Naast de mogelijkheid om belangrijke partners unieke ervaringen te bieden in verschillende Europese sportarena’s zal het sponsorschap hopelijk zorg dragen voor veel exposure voor VELUX in de media.” Over VELUX VELUX zorgt voor een aangenamere leefomgeving onder het dak door deze te voorzien van daglicht en frisse lucht. Naast een ruim aanbod van dakramen en daglichtsystemen voor hellende daken biedt VELUX oplossingen voor platte daken. Het assortiment van VELUX bestaat bovendien uit vele typen raamdecoratie, buitenzonweringen, rolluiken, op afstand bedienbare intelligente producten, producten aangestuurd door zonne-energie en zonnecollectoren. De VELUX Groep investeert uitgebreid in producten die bij een bijdrage kunnen leveren aan het terugdringen van energieverbruik in gebouwen. In zes modelwoningen in het Model Home 2020 project wordt concreet getoond hoe gebouwen energieneutraal en energieproducerend kunnen worden gebouwd met gebruik van daglicht en behoud van een comfortabel binnenklimaat. De opgebouwde kennis uit het project wordt vertaald naar visualisatietools. De VELUX Groep bezit productievestigingen in elf landen, verkoopmaatschappijen in bijna veertig landen en is één van de sterkste merken in de wereldwijde sector bouwmaterialen. VELUX Nederland B.V. is een volledig autonome dochteronderneming van de VELUX Groep, onderdeel van de VKR Holding A/S. Kijk voor meer informatie op www.velux.nl. -///- Noot voor de redactie Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Claudia van Veenendaal PR Manager Tel: 030-6.629.679 E-mail: claudia.van.veenendaal@velux.nl Adres: Molensteijn 2 Postcode/Plaats: 3454 PT De Meern

Terug naar persberichtenoverzichtKlik hier