Warm onthaal voor nieuwe generatie VELUX dakramen in ijshal

Eerste introductie-evenement in Nijmegen groot succes

Onder belangstelling van bijna 500 aannemers, architecten, montagebedrijven en medewerkers van bouwmaterialenhandel, raamdecoratie- en doe-het-zelf zaken zag de nieuwe generatie VELUX dakramen gisteravond op spectaculaire wijze voor het eerst het licht. In ijsstadion Triavium in Nijmegen vond de eerste van zes regionale evenementen plaats. Onder de bezielende leiding van Erben Wennemars werd een warme ambiance gecreëerd, waarbij de unieke eigenschappen van het nieuwe dakraam werden toegelicht. Waarna Wim Hof, alias The Iceman, een inspirerend verhaal vertelde over de macht en kracht van het lichaam.

In een ontspannen sfeer en onder het genot van een warme winterse maaltijd met collega’s, klanten en zakenrelaties, werden op informatiestands de voordelen van de nieuwe generatie; meer daglicht, meer wooncomfort en minder energieverbruik verder toegelicht. Ook de montageworkshop werd druk bezocht. Daarnaast werden de aanwezigen uitgedaagd om zelf in actie te komen. Zo verzorgde Wennemars een schaatsclinic waar veel enthousiaste gasten aan deelnamen.

Inbouwworkshop VELUX nieuwe generatie 280px.jpg
“In deze moeilijke tijden zijn we zeer vereerd dat ruim 3600 mensen de komende weken de moeite nemen om onze introductie-evenementen bij te wonen. Wij hebben veel enthousiaste reacties ontvangen over het nieuwe dakraam en over deze avond", aldus Michel Sombroek, Algemeen Directeur van VELUX Nederland, na afloop van de avond.”

De nieuwe generatie levert een bijdrage aan de verbetering van het binnenklimaat, de natuurlijke ventilatie en het onder controle houden van de energierekening. Maar ook de montagemethode is nog beter doordacht en het ontwerp is nog strakker en slanker gemaakt. “Het is mooi om te horen dat onze gasten een positief gevoel hebben gekregen, waarbij ieder zijn eigen specifieke voordelen van de nieuwe generatie benadrukt. En toen we vanuit Denemarken ook nog hoorden dat we een design prijs voor het elektrische dakraam hadden gewonnen, kon de avond helemaal niet meer stuk.”

Michel Sombroek VELUX 280px.jpg

Stuntteam VELUX evenement 280px.jpg

De nieuwe generatie VELUX dakramen komt in april 2013 op de Nederlandse markt. Om haar relaties nu alvast kennis te laten maken met de unieke eigenschappen van de nieuwe generatie, organiseert VELUX Nederland dit najaar zes energieke evenementen. Het volgende evenement vindt plaats op dinsdag 13 november in Enschede, gevolgd door Dordrecht, Amsterdam, Heerenveen en Eindhoven. De CO2-uitstoot die gepaard gaat met de evenementen wordt volledig gecompenseerd via de Klimaatneutraal Groep.

Kijk voor meer informatie op www.velux.nl/denieuwegeneratie.