Wegdromen in een ander sterrenstelsel met de Star Wars™ rolgordijnen van VELUX

Verduisterende en magische raamdecoratie zorgen voor betere nachtrust

In slaap vallen met de Star Wars™ storm troopers. Wegdromen in een ander sterrenstelsel en opstaan met de humoristische R2-D2. Met de verduisterende rolgordijnen van de Star Wars & VELUX Galactic Night Collection waan je je in het Star Wars universum. De magische raamdecoratie zorgt ervoor dat je ook na de première van de nieuwste Star Wars film The Last Jedi op 13 december, kan genieten van de epische verhalen van Darth Vader, master Yoda en andere galactische wezens.

De Star Wars & VELUX Galactic Night Collection bestaat uit een serie exclusieve verduisterende rolgordijnen, die de epische gevechten tussen donker en licht tot leven brengen. Deze collectie verduisterende rolgordijnen voor dakramen bestaat uit vier fantasierijke ontwerpen die zijn geïnspireerd op de tijdloze Star Wars saga. Hierdoor krijgen fans van alle leeftijden de kans om hun Star Wars helden in de slaapkamer te verwelkomen: van Darth Vader tot R2-D2. De ontwerpen zijn afgestemd op het formaat van het dakraam tonen hierdoor altijd het hele ontwerp. Door de bijzondere grafische details beleef je het Star Wars universum vanuit je slaapkamer.

“We willen gezinnen en kinderen van alle leeftijden de beste en meest bijzondere oplossingen voor raamdecoratie bieden. De samenwerking tussen Star Wars en de VELUX Groep is een mooi voorbeeld van hoe we dat doen,” vertelt Jolanda de Gooijer, product group manager bij VELUX Nederland. “De populariteit van Star Wars is enorm, zeker rondom de lancering van de nieuwe film. Mede daarom zijn we enthousiast en trots om onze bestaande collectie Star Wars verduisterende rolgordijnen voort te zetten. Met de lancering van Star Wars: The Last Jedi hernieuwen we onze belofte om magische sterrenstelsels toe te voegen aan (kinder)slaapkamers.”

Rustgevende nacht dankzij duisternis
Een donkere slaapkamer is essentieel voor een goede nachtrust en draagt bij aan een energieke dag. De Star Wars & VELUX Galactic Night Collection is daar helemaal op afgestemd: de lichtdichte afwerking van de rolgordijnen zorgt voor volledige verduistering van de kamer, onafhankelijk van de kleur en het dessin van de stof. Bovendien worden de verduisterende rolgordijnen gemaakt van OEKO-TEX materiaal dat bestaat uit drie afzonderlijke lagen die voor volledige verduistering en perfecte isolatie zorgen. Zo wordt zelfs de kleinste hoeveelheid licht buiten het Star Wars universum gehouden.

Slaap direct onder een Star Wars icoon
Verwelkom de kracht van de Jedi’s in je huis met deze magische Star Wars rolgordijnen. De Star Wars & VELUX Galactic Night Collection is verkrijgbaar via de webshop. De rolgordijnen zijn beschikbaar vanaf: €135,- incl. BTW. Meer informatie is te vinden op: https://www.velux.nl/producten/raamdecoratie-en-rolluiken/star-wars-and-velux-galactic-night-collection

Star Wars en aanverwante eigendommen zijn auteursrechtelijk beschermd en/of zijn handelsmerken van, in de Verenigde Staten en andere landen, Lucasfilm Ltd. en/of zijn partners. © & TM Lucasfilm Ltd.

Al meer dan 75 jaar creëert de VELUX Groep wereldwijd een betere leefomgeving voor mensen door te zorgen voor optimaal daglicht en frisse lucht door het dak. Ons productprogramma biedt daglichtoplossingen voor hellende en platte daken, zoals dakramen, lichtkoepels en modulaire lichtstraten. Daarnaast bestaat ons assortiment uit vele typen raamdecoratie, zonwering, rolluiken, installatieoplossingen en intelligente bedieningssystemen. Al deze producten helpen bij het creëren van een gezond en duurzaam binnenklimaat om in te werken, wonen of leren. Hieraan werken we wereldwijd met ongeveer 9.500 medewerkers in verkoop- en productie maatschappijen in meer dan veertig landen. VELUX Nederland B.V. is een volledig autonome dochteronderneming van de VELUX Groep, die onderdeel is van de VKR Holding A/S, een naamloze vennootschap volledig in handen van non-profit stichtingen (de VELUX FOUNDATIONS) en familie. In 2016 had de VKR Holding een totale omzet van 2,4 miljard euro en de VELUX FOUNDATIONS keerden voor 155 miljoen euro aan liefdadigheidsdonaties uit. Kijk voor meer informatie op: www.velux.nl.