Geniet van een panoramisch uitzicht en handige bediening

Het nieuwe elektrisch bedienbare VELUX INTEGRA uitzettuimelvenster biedt de oplossing

De waarde van een mooi uitzicht is niet in geld uit te drukken, daar moet optimaal van genoten worden. Het nieuwe VELUX INTEGRA® uitzettuimelvenster biedt, dankzij het elektrische bedieningssysteem, een onbelemmerd uitzicht en ultiem gebruiksgemak.

Nog beter uitzicht

Geniet van je ontbijt terwijl je naar buiten kijkt of haal deadlines terwijl je lekker in de zon zit. Door meer natuurlijk licht en lucht binnen te laten, verbetert niet alleen je humeur en productiviteit, maar creëer je optisch ook een ruimere kamer. Of het nou een woon-, slaap- of werkkamer is, een elektrisch VELUX INTEGRA uitzettuimelvenster zorgt in iedere ruimte voor een complete metamorfose. Wanneer het dakraam volledig open staat geniet je van een panoramisch uitzicht met een balkonachtig gevoel en haal je de natuur naar binnen.

Comfort en bedieningsgemak

Het elektrisch bedienbare uitzettuimelvenster is ook ontworpen voor gebruiksgemak. Met één druk op de knop van de wandbediening open je het dakraam. En de standaard regensensor zorgt ervoor dat het dakraam automatisch weer sluit als het gaat regenen. En krijg je ventileren maar niet in je dagelijkse routine? Het dakraam is toe te passen met VELUX ACTIVE with NETATMO. Dit smart home automation systeem met sensoren opent of sluit het dakraam automatisch als het binnenklimaat er om vraagt. Daarnaast kan de VELUX ACTIVE app verbinding maken met Apple HomeKit, Google Assistent producten en spraak assistent Siri. Het dakraam is dus ook te openen met je stem!

Alles voor een gezond binnenklimaat

Om in ieder seizoen te zorgen voor een optimaal binnenklimaat is speciaal voor het VELUX INTEGRA uitzettuimelvenster ook een nieuw rolluik ontworpen. Het rolluik voorkomt schittering en biedt verkoelende schaduw, terwijl frisse lucht gewoon de kamer binnen kan komen. Ook VELUX raamdecoratie en buitenzonweringen kunnen eenvoudig op het dakraam worden gemonteerd om te zorgen voor licht- en warmtewering in ieder interieur. Het dakraam is ook handmatig te openen en helemaal om zijn as te tuimelen, zodat het raam ook aan de buitenzijde eenvoudig is schoon te maken.

Ontdek meer over het elektrische VELUX INTEGRA uitzettuimelvenster op www.velux.nl/gpu-integra

Bekijk VELUX INTEGRA uitzettuimelvenster features
VELUX INTEGRA uitzettuimelvenster features
Bekijk VELUX INTEGRA uitzettuimelvenster toepassing
VELUX INTEGRA uitzettuimelvenster toepassing

Al 78 jaar creëert de VELUX Groep wereldwijd een betere leefomgeving voor mensen door te zorgen voor optimaal daglicht en frisse lucht door het dak. Ons productprogramma biedt daglichtoplossingen voor hellende en platte daken, zoals dakramen, lichtkoepels en modulaire lichtstraten. Daarnaast bestaat ons assortiment uit vele typen raamdecoratie, zonwering, rolluiken, installatieoplossingen en intelligente bedieningssystemen. Al deze producten helpen bij het creëren van een gezond en duurzaam binnenklimaat om in te werken, wonen, leren of recreëren. Hieraan werken we wereldwijd met ongeveer 11.000 medewerkers in verkoop- en productiemaatschappijen in meer dan 40 landen. VELUX Nederland B.V. is een volledig autonome dochteronderneming van de VELUX Groep, die onderdeel is van de VKR Holding A/S, een naamloze vennootschap volledig in handen van non-profit stichtingen (de VELUX FOUNDATIONS) en familie. In 2018 had de VKR Holding een totale omzet van 2,6 miljard euro en de VELUX FOUNDATIONS keerden voor 118 miljoen euro aan liefdadigheidsdonaties uit. Kijk voor meer informatie op: www.velux.nl.